hello all :)
just nak bagitau yang SPM IS OVER !
haha. 30 november 2011, hari terakhir aku sebagai seorang pelajar sekolah,
yang memakai uniform warna biru muda,
dan telah meletakkan tugas aku sebagai pengawas sekolah yang TTEETTTT !
haha :D
i gonna to miss all my classmate and my batch'11 :)
semalam sebelum balik, sempat jugak amik gambar suasana kelas.
hihi buat kenang-kenangan.;)
rasa macam nak menjerit je semalam, habis semua penat lelah belajar di sekolah selama ni.
malam tu kitaorang celebrate kat Nasi Lemak Ayam Kampung, Ipoh :)
ohh lupa pulak nak cerita, petang tu pegi celebrate dulu dengan bestfriendforeverlove aku :)
# azira & atikah hakim ;)
* sempat jugak laa sorang budak lelaki ni kutuk aku kecik. sabar je laa =.=
# apa laa yang aku nak buat lepas SPM ni? =.=




# hari terakhir saya sebagai pelajar sekolah.
terima kasih kepada Akim sebab snap gambar nie ;)



No comments:

Post a Comment