semuanya berlaku dengan terlalu pantas.
tanpa aku sedari peperiksaan awam SPM sudah pun menghampiri.
saat aku menulis entries ini, tinggal beberapa jam lagi aku akan mendudukinya.
pelbagai perasaan yang terdetik dihati ku kala ini.
sungguh tidak ku sangka tidak ku duga.
11.11.11, aku dapat slip peperiksaan awam.
ada reharsal masuk dewan, sumpah cuak gila !
masa majlis restu, aku mohon maaf dengan semua guru.
ada juga guru yang mengambil tahu perkembangan aku di facebook =.=
malu aku dibuatnyaa ^_^
so, kiranya hari tu laa last kitaorg bertapa dalam kelas 5 sains a.ka makmal matematik smk dr megat khas.
hehe, kitaorg dah macam adik beradik. 2tahun kitaorg bersama.
hari jumaat tu, kitaorg sibuk minta alamat & nombor telefon masing masing,
senang nak contact nanti.
kitaorg conteng whiteboard, jadual bertugas dengan gelaran masing masing.
sweet sangat ! ;)
Aku sayang korang semua, 5 sains batch'11 !
 10.11.2011, kitaorg punya jamuan akhir tahun. makan ala ala kampung. duduk bersila kot. haha :D
then, petang tu ada hi tea dekat hotel syuen ;)

# Ni antara gambar yang aku ambil masa Hi Tea dekat Hotel Syuen ;)

# Ariff, hotstuff ;) 

# Adan a.k.a Harry Potter ;)

* gambar yang lain boleh tengok kat facebook,
search : syazanatul norawiah
album : hi tea, 10 november 2011

No comments:

Post a Comment